piątek, 19 kwietnia 2024

Otworzyłeś indywidualne biuro tłumaczeń i teraz zaczynasz realizować własne pierwsze zlecenia? To świetnie, aczkolwiek musisz wiedzieć, że bez adekwatnej reklamy daleko nie zajedziesz, dlatego też powinieneś myśleć o tym od samego początku swojej działalności. Musisz wiedzieć, jak zachęcić ewentualnych klientów, ażeby skorzystali z twojej oferty tłumaczeń, a zrobisz to wyłącznie poprzez przemyślany marketing. Dlatego też załóż stronę internetową, gdzie opiszesz dokładnie, jakie tłumaczenia oferujesz , a dodatkowo oczywiście, jakie kwalifikacje masz ty oraz dodatkowo twoi pracownicy, że można tobie zaufać. Dzięki temu na pewno podniesiesz swoją wiarygodność w oczach ewentualnych klientów. Zamieść tam również referencje, które jeszcze nie gorzej zobrazują wyspecjalizowane podejście do każdego tłumaczenia przez twoje biuro. Nie zaszkodzi też wydrukować ulotki, które będą miały za zadanie jeszcze lepiej dać się poznać przypadkowych ludziom, być może komuś przyda się właśnie tego typu usługa, jaką oferujesz w swoim biurze, na co dzień.

Previous

Metoda gramatyczna

Next

Gwara

Check Also