sobota, 12 października 2024

Wiele osób uważa, że prasa jako tradycyjne medium jest dzisiaj najmniej popularna. W praktyce jednak jest to pogląd zupełnie mijający się z prawdą. Największe gazety drukowane są w milionach nakładów. I, co bardzo ważne, są one dla wielu osób kluczowym źródłem wiadomości z kraju oraz ze świata.
Prasa jako medium nie może być więc niedoceniana przez reklamę. Bo skoro reklama chce docierać jak najdalej i do jak największej liczby odbiorców, musi wybierać media, które jej to umożliwiają. A prasa to robi i to bardzo skutecznie.
Oprócz tradycyjnej formy reklamy, jak kilka słów z dołączonym obrazkiem, w prasie króluje jeszcze inna jej forma. Forma, która angażuje zmysły. Przykładem jest próbka perfum, czy kremu dołączona do czasopisma kobiecego, czy próbka przypraw. Dzięki temu odbiorca może poczuć reklamowany produkt, czego inne media nie dają.
O prasie w kontekście reklamy nie możemy więc zapominać. Tym bardziej, że ona najlepiej realizuje zadanie docierania do grupy docelowej. I tu tkwi jej siła.

Previous

Reklama prasowa

Next

Reklama w porannej prasie

Check Also