E-marketing


Coraz częściej i chętniej w promocji i kształtowaniu wizerunku są wszelkie instrumenty dostępne dzięki globalnej sieci jaką jest Internet. Jak trafnie zauważyła F.Newell, by uzyskać 50 milionów użytkowników Internet potrzebował zaledwie 4 lat, podczas, gdy telewizja na taką liczbę odbiorców musiała silić się 13 lat, a radio aż przez 35 lat.Nie jest to jedynym powodem dla którego coraz częstszym kanałem dotarcia do odbiorcy jest Internet. Zainteresowanie nim bowiem wynika „z jego specyfikacji. Specyfikę tę tworzą z jednej strony jego cechy, takie jak multimedialność, interaktywność, międzynarodowy zasięg, możliwość indywidualizacji przekazu i szybkość reakcji, a z drugiej strony- zachowania internautów wyrażające się w poszukiwaniu przez nich w sieci informacji i (lub) rozrywki, w tworzeniu przez nich społeczności internetowych, w dłuższym czasie spędzonym w sieci, a także we wzroście częstości korzystania z Internetu.

Previous Copywriting
Next Internet