Marketing


Pozycjonowanie:
Bez dopasowanego wypromowania za pomocą pozycjonowania, każda, nawet najlepiej zaprojektowania strona internetowa, nie będzie dobrze widoczna dla użytkowników internetu. Pozycjonowanie polega na poprawieniu widoczności strony w wyszukiwarce pod ustalonymi, najbardziej efektywnymi dla danej witryny słowami kluczowymi.
Dzięki pozycjonowaniu wzrasta siła i rozpoznawalność marki.

Kampanie Google AdWords:
Korzystając z usługi linków sponsorowanych Google AdWords firma nie płaci za wyświetlenie swojej reklamy lecz tylko za pojedyncze kliknięcie. Podobnie jak w przypadku pozycjonowania reklama trafia tylko do grupy docelowej, po wpisaniu w wyszukiwarkę odpowiednich słów kluczowych. Nasza firma pomoże wybrać odpowiednią strategię kampanii dostosowaną do potrzeb klienta. Opracowując plan działania bierzemy pod uwagę: czas trwania promocji, wyselekcjonowanie odpowiedniej ilości słów/fraz kluczowych oraz wybór miejsca wyświetlania reklamy. Po stworzeniu listy odpowiednich słów kluczowych optymalizujemy kampanię tak, by koszt każdego kliknięcia był jak najniższy i przygotowujemy takie teksty reklamowe linków sponsorowanych, które będą się wyróżniały an tle konkurencji

Previous Interactive
Next O firmie copywriterskiej