Wizerunek w Sieci


Istotną rolą kreowania wizerunku poprzez ten typ komunikacji, jest interaktywność. Należy więc dać możliwość internautom odwiedzającym stronę, wysłania wiadomości e-mail do swojego idola, porozmawiania z innymi fanami danej osoby, lub komentowania wydarzeń, twórczości, zdjęć. Najlepszym z możliwych tutaj rozwiązań okazuje się stworzenie na stronie forum dyskusyjnego, czatu, a także podanie adresów e-mail do osób zajmujących się danym działem w twórczości artysty. Ważnym jest również, aby oficjalna strona WWW była czytelna, przejrzysta, łatwa w obsłudze, ale także, by była wyczerpująca merytorycznie. W momencie gdy fan odnajdzie na danej stronie informacje go interesujące, kolejny raz wróci właśnie na ową stronę i nie uda się na portale o małej wiarygodności.

            Ważną obecnie rolę e-marketingową pełnią portale społeczne, jak Facebook, Nasza-Klasa, Twitter, MySpace, YouTube etc., o których szerzej będzie powiedziane w podrozdziale 2.5 dot. Social Meedia.

Previous Marketing5
Next Parandowski - Niebo w płomieach żywot księdza cz1