środa, 22 stycznia 2025

Systemem wspomagającym monitoring jest wdrożony niedawno customer relationship management. CRM to filozofia działania i system informatyczny integrujący firmę wokół kwestii związanych z zarządzaniem relacjami z klientami. Dzięki wdrożeniu CRM można gromadzić, wymieniać, przetwarzać i analizować informacje dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu oraz sprawniej realizować projekty promocyjne i handlowe. CRM Przenika firmę w poprzek jej pionowych struktur, wspierając procesy biznesowe. Ma to wymiar technologiczny i ludzki. Jeśli któryś z nich nie działa, system funkcjonuje błędnie.
W firmie Novellus system ten służy do utrzymywania kontaktów z klientem i zbierania o nim informacji. Wykorzystywany jest przede wszystkim do: wysyłania kartek świątecznych, wysyłania zaproszeń na prezentacje nowych modeli lub organizowane imprezy, wysyłania podziękowania za dokonanie zakupu w firmie, wykonywania telefonu do każdego klienta po trzech dniach od daty nabycia samochodu z pytaniem czy jest zadowolony z dokonanego wyboru?
przypominania klientowi o organizowanych akcjach serwisowych, obowiązkowym przeglądzie, kończącym się ubezpieczeniu itp., zbierania informacji o kliencie, jego preferencjach, potrzebach, dodatkowych wymaganiach, długości współpracy.

Previous

Organizacja

Next

Strategia merketingowa

Check Also